Професор Милан Коцић је један од најбољих на Економском факултету у Крагујевцу, и омиљен међу студентима и колегама, саопштио Студентски парламент Економског факултета у Крагујевцу. Грешка у његовом уџбенику, настала цитирањем портала „Њуз.нет“ последица је динамичности интернета а остатак уџбеника утемељен на валидним подацима, пише у саопштењу.
Студентски парламент Економског факултета у Крагујевцу и Удружење студената те високообразовне установе подржали су професора Милана Коцића, истичући да је он један од најбољих на том факултету, омиљен и међу студентима и међу колегама.
Професор Коцић је у уџбенику „Директни маркетинг“, објављеном ове године, као релевентан податак на страни 302 навео део измишљене вести сатиричног портала „њуз.нет“ о одлуци компаније Фејсбук, а информација о томе јуче је преплавила друштвене мреже и медије.
„Грешка настала цитирањем сајта Њуз.нет, која је нажалост последица интернета као најдинамичнијег медија, на коме врло често може доћи до погрешног тумачења и неразумевања, ни на који начин не доводи у питање стручност професора Коцића, као ни његове педагошке, нити етичке врлине“, наведено је у саопштењу.
Истакнуто је и да је „изузимајући тај део, уџбеник утемељен на валидним подацима из те научне области“.
Студентски парламент и Удружење студената факултета, у заједничком саопштењу, наводе да је професор Коцић максимално посвећен научној дисциплини којом се бави и чије је теоретско, као и практично знање, више пута било од непроцењивог значаја како за прошле, тако и за садашњу генерацију студената.
„Професор Коцић је својом максималном посвећеношћу, на крајње професионалан и високо етичан начин мотивисао многе студенте да континуирано раде на себи, уче и стичу нова знања и вештине, како би постали конкурентнији стручњаци у својим областима и као такав представља ресурс од непроцењиве вредности за Економски факултет и његове студенте“, наведено је у саопштењу.
Студентски парламент и Удружење студената крагујевачког Економског факултета наводе и да њихово саопштење представља „само један од покушаја да сперу мрљу са имена професора“, коме поручују да су му захвални на натпросечном труду, пренетом знању и залагању да постану стручњаци у својим области, али пре свега добри и часни људи.
„Многи ће рећи да нема позитивног и негативног маркетинга, битна је само велика фотографија, а наслов који год да је. Ми се не слажемо. Желимо да поред Вашег имена у будућности читамо само речи хвале“, поручују професору бивши и садашњи студенти Економског факултета у Крагујевцу.
РТС